تفکرتان را به جریان بیاندازید تا برکات خدا در زندگی تان جاری شود

0

کدام ویتامین بدن شما کم است؟

تصور کنید که شما دچار کسالت شده اید و به دکتر مراجعه می کنید. دکتر تشخیص می دهد که یکی از ویتامین های بدن شما کم است. شما باید این ویتامین را به بدنتان برسانید. هیچ راه دیگری وجود ندارد، چرا که کمبود بدن شما همین ویتامین است و بس!

بسیاری از مشکلاتی که در زندگی انسان امروزی وجود دارد حاکی از کمبود خوراک و ویتامین های فکری مناسب برای اوست. من اعتقاد دارم تا انسان ها کتابخوان و اهل مطالعه نشوند مشکلات زندگی شان برطرف نمی شود. اگر شما فکر می کنید که به ویتامین های غذایی نیاز دارید اما نیاز به مطالعه را درک نمی کنید، شما در واقع بٌعد ذهنی و فکری وجودتان را نادیده گرفته اید.

نیاز های فکری انسان ها

همه ما انسان ها به این خوراک های فکری نیاز داریم:

مطالعه، مشورت، تجربه اندوزی از زندگی گذشته خودمان، عبرت گیری از زندگی دیگران، تحقیق، تحلیل و تفکر

تا زمانی که انسان این خوراک های فکری مورد نیاز خودش را تامین نکند، با مشکلات متعددی در زندگی خودش رو به رو خواهد بود.

برکت خدا در زندگی تان جاری خواهد شد …

من تضمین میکنم حرکت در این مسیر برکات خداوند را در زندگی شما جاری می کند. این تضمین کردن من ناظر به وعده های خداوند است. اگر حرکتی در زندگی ما شکل بگیرد، خداوند برکاتش را در زندگی ما جاری خواهد کرد. یکی از این حرکت ها، به جریان انداختن تفکر است؛ به جریان انداختن تفکر به کمک سوال های جدید همراه با تدبر.

از امشب شروع کنید

این حرکت فکری پر برکت را می توانید از همین امشب به آسانی شروع کنید. همین امشب قبل از اینکه بخوابید ده صفحه کتاب بخوانید. شاید بپرسید چه کتابی را باید بخوانید؟

برای پاسخ دادن به این پرسش باید از خودتان بپرسید که شما اکنون چه نیازی دارید. آیا دوست دارید بدانید که افراد موفق چگونه موفق شده اند؟ نمی خواهید بدانید که ریشه تنبلی ها در کجاست؟ دوست ندارید بدانید که خلل هایی که در زندگی ما وجود دارند در کجا ریشه دارند و چگونه برطرف می شوند؟

خوب هر کدام از این نیازها را که دارید متناسب با آن نیاز یک کتاب را انتخاب کنید و سپس شروع به مطالعه کنید.

مدیریت اقتصادی خانواده با مطالعه

یکی از مهمترین راهکارهای مدیریت اقتصادی خانواده این است که ما دامنه اطلاعات و معلومات خودمان را بالا ببریم. شاید این شاهراه اصلی ایجاد تغییر در شرایط اقتصادی یک خانواده باشد که امروز متاسفانه در اکثر خانواده ها نادیده گرفته می شود. در نوشتارهای پیش رو به همه ابعاد فکری مدیریت اقتصادی خانواده می پردازیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید