دشمن چطور پایه های ولایت را در ایران سست می کند؟

0

قدم اول دشمن برای نابودی ولایت

دشمن به این نتیجه می رسد که باید ولایت و ریشه های آن مانند غدیر، عاشورا، انتظارT مکتب مهدویت و … در ایران نابود شوند.

در نوشتارهای قبل تاکید کردیم که صهیونیسم تفکر سیستمی دارد. او برای نیل به این هدفش، ابتدا یک شبکه ترسیم می کند. هسته این شبکه «نابودی ولایت» هست. و شاخه های این شبکه را مجموعه عوامل موثر در این کار تشکیل می دهند.

شاخه های این شبکه ختم می شود به مولفه های ولایت مداری. به کمک این شاخه ها، نقاطی که روح ولایت مداری تقویت می شود را می توانند پیدا کنند.

خانواده، جایگاه تثبیت ولایت

در این شبکه مسائل، مشخص می شود که یکی از شاخه های تثبیت ولایت در افراد، خانواده می باشد. یکی از جایگاه های تثبیت ولایت مداری در جامعه ما، ولایت پدر بر فرزند و دختر است.

آنها به این نتیجه می رسند که برای نابودی ولایت در جامعه، ابتدا باید این نقطه را بزند. غربی ها با آن نگاه سیستمی که دارند می دانند که با زدن این نقطه، یک شبکه بهم پیوسته را نابود می کنند.

پس دشمن در یک پنجاهم یک شبکه بهم پیوسته می رسد به خانواده. حالا خود خانواده را به عنوان یک سیستم جدا بررسی می کند تا متوجه شود که خانواده را چجوری باید بزند؟

چطور ولایت را در خانواده نابود کنیم؟

در شبکه جدیدی که برای نابودی ولایت در خانواده ترسیم می شود به این نتیجه می رسند که باید ذائقه دختر را تغییر دهند. حالا برای تغییر ذائقه دختر یک شبکه جدید رسم می شود.

مطابق این شبکه جدید، جریان های به ظاهر نامربوط به بحث ولایت تشکیل می شوند که ماموریت اصلی هر کدام هدف گرفتن ذائقه دختران جامعه در زمینه ولایت پذیری آنهاست:

  • جریان فمنیسم شکل می گیرد تا بخشی از ذائقه دختران را تغییر بدهد به کمک کتاب ها، فیلم ها و …
  • جریان لیبرالیسم با شعائر خودش بخش دیگری از ذائقه آنها را تحت تاثیر خود قرار می دهد
  • هالیوود با فیلم هایی که میسازد بخشی از این ماموریت را به عهده می گیرد
  • حتی تغییرات معماری و اپن شدن آشپزخانه ها نیز یک قطعه این پازلِ تغییر ذائقه هستند

رد پای آنها را نمی بینید!

غربی ها همه قسمت ها را در کنار هم می چینند. سهم هر کدام را هم مشخص می کند. در هیچ کدام از این اقدامات هم هدف نابودی خانواده مشاهده نمی شود.

در حالی که اگر ما می خواستیم با نگاه خطی خودمان ذائقه خانواده ها را عوض کنیم، میرفتیم به سراغ پخش کردن 6 تا سریال با عناوین مربوط به نابودی خانواده!

اما سیستم کار آنها متفاوت است. آنها برنامه «بفرمایید شام» میسازند و اهداف خودشان را در جامعه اجرا می کنند بدون اینکه شما هیچ نقشی از نابودی خانواده را در ظاهر این برنامه پیدا کنید.

غرب خوب میداند که برای اجرای اهدافش، مثلا فلان قشر جامعه را می تواند در ضلع غربی پارک ملت پیدا کند و فلان قشر دیگر را در خیابان احمدآباد. در حالی که مسئولین فرهنگی ما نمی دانند کدام اقشار جامعه در کدام امکان جمع می شوند و چرا آنجا جمع می شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید