صهیونیسم چگونه در جوانان ما نفوذ می کند؟

0

تفکر سیستمی صهیونیسم

«به این کلیدواژه ها دقت کنید : صهیونیسم ، تربیت ، تفکر ، سیستم و انتشار »

این کلیدواژه ها چه تصاویری در ذهن شما می سازند؟

صهیونیسم با یک تفکر سیستمی حرکت میکند. دشمن نگاه ویژه ای دارد که توانسته آن را در ورزش، نظام دارو و درمان، تغذیه، ساختمان و بسیاری دیگر منتشر کند. در هر موضوعی که وارد می شویم ردپای نگاه صهیون دیده می شود. از جمله صنعت نوشابه سازی ، معماری ، مسکن ، خوراک ، سلامت و درمان ، اتومبیل سازی و … . آنها توانسته اند تربیت خود را منتشر کنند . ما چطور؟!

دشمن و سرمایه گذاری برای آینده دنیا

تفکر سیستمی صهیونیستی، چون به کار دراز مدت ایمان دارد برای جوانان ما طی ۸ سال آینده برنامه دارد و به راحتی می تواند جوان ایرانی را جذب کند و این دقیقا همان چیزی است که ما نداریم! اگر نه تا الان تشکل ها و مدارس زیادی ساخته بودیم و روی فرهنگ مان سرمایه گذاری بسیاری می کردیم .شاید برایتان جالب باشد بدانید انگلستان همین حالا برای فرزندان شما که تازه به دنیا آمده اند برنامه دارد!

صهیونیست و تشکیلات

فرایند تشکیلاتی صهیونیستی بسیار قوی است چون آنها آدم می سازند. داعش از نمونه آدم های ساخته شده زیر نظر تفکر و تشکیلات صهیون است. شما فکر می کنید ممکن است با یک داعشی بحث عقیدتی ترتیب داد و براحتی او را محکوم کرد؟!

آنها حتی می دانند روی چه افرادی، چقدر کار کنند و روی چه کسی سرمایه‌گذاری کنند. آنها نخبه ها را به عنوان نیرو شناسایی می کنند و آموزش می دهند .

برای مثال، یک نیروی طلبه را از پاکستان به روستایی در سیستان بلوچستان می آورند و آنجا را به او نشان می دهند که برای هشت سال آینده آماده تبلیغ در این روستا باشد. سپس هرساله به آنجا رفت و آمد می کنند تا با آن منطقه آشنایی کامل پیدا کند . این یعنی آینده پژوهی!

در یک کلام: تفکر صهیون چکار میکند؟ آدم می سازد!

نظر و تجربه شما

آیا شما تاکنون در رابطه با آینده پژوهی و آدم سازی جریان صهیونیست در کشورهای منطقه خودمان اطلاعاتی داشته اید؟ به نظر شما هر فرد ما به عنوان یک فرد آگاه، در مواجهه با این جریان فاسد چه اقداماتی می توانیم انجام دهیم؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید