منابع درآمدزای پنهان شما کجاست؟

0

برنامه ریزی برای افزایش درآمد خانواده

هنگامی که صحبت از برنامه ریزی اقتصادی برای خانواده می شود، نخستین چیزی که به ذهن افراد می رسد، حوزه درآمد است. ما باید برنامه ریزی کنیم برای افزایش درآمد، مدیریت درآمد، هدایت درآمد و …

به نظر شما چطور می توان برای افزایش درآمد خانواده برنامه ریزی کرد؟ آیا تنها راه افزایش درآمد یک پدر، افزایش حقوقی است که او از اداره محل کارش دریافت می کند؟

خیر! این برنامه می تواند بسیار خلاق تر و جامع تر از آن چیزی باشد که در ابتدا به ذهن ما می رسد.

منابع درآمدی پنهان شما کجا هستند؟

یکی از پیشنهادات برای افزایش درآمد شما، پیدا کردن منابع درآمدزای پنهان خودتان و استفاده از آنهاست. منابع درآمدزای شما کجا هستند؟ شما در چه حوزه های مهارت دارید که از آنها غافل هستید؟ شما چه فرصت های درآمدزایی داشته اید که تاکنون از آنها غافل بوده اید؟

فرض کنید شما در طی هر روز 2 ساعت زمان بیکار دارید؛ زمانی که نه صرف کار می شود نه استراحت و خواب و یا تفریح. از طرفی یکی از دوستان شما در پروژه ای که در دست دارد به کمک و تخصص شما نیازمند است.

این یک فرصت عالی برای درآمدزایی بیشتر شماست؛ شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و این 2 ساعت خودتان را به کار ببندید تا هم به دوستتان کمک کنید و هم بخشی از هزینه های خانواده را از این محل تامین کنید.

شاید این فرصت یا فرصت های مشابه این همیشه جلوی روی شما بوده است اما تاکنون متوجه آن نبودید.

تفکر و برنامه ریزی کلید حل مشکل است

در اینجا فقط یک مثال بیان شد. برنامه ریزی و تفکر، کلید حل مسائل مالی خانواده است. با کمک این دو ابزار شما می توانید به راهکارهای مناسب خودتان دست پیدا کنید و با به کار بستن آنها شرایط اقتصادی خانواده تان را بهبود ببخشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید