چرا دشمن در رسیدن به اهداف باطلش از ما در رسیدن به اهداف حق موفق تر است؟

0

چرا دشمن از ما قوی تر عمل می کند؟

شاید تاکنون این پرسش برای شما هم ایجاد شده باشد که چرا دشمن در رسیدن به اهداف باطلش از ما در رسیدن به اهداف حق قوی تر عمل می کند.

بر خلاف اکثر جامعه که در این زمینه توهماتی از بر حق بودن برخی مکاتب نوظهور غربی دارند، پاسخ این پرسش کاملا منطقی و مشخص است.

در ابتدا به این می پردازیم که اصلا چرا دشمن در کنترل اذهان جامعه ما موفق بوده است و سپس به علت استقبال اکثریت جامعه از ذات باطل عمل دشمن می پردازیم.

دشمن چطور جامعه ما را گمراه می کند؟

اساسا هر جامعه ای از دو گروه اقلیت و یک گروه اکثریت تشکیل می شود. اقلیت اول، اقلیت صالح مصلح است و  اقلیت دوم، اقلیت فاسد مفسد.

یک عده زیادی هم از افراد جامعه این وسط هستند که اینها همان گروه اکثریت را تشکیل می دهند. اما این اکثریت به کدام سمت متمایل می شوند؟

فرمول این است: هر اقلیتی که همت کند و بهتر کار کند، رفته رفته آن اکثریت را می تواند به سمت خودش جذب کند.

تصور کنید صد تا صهیونیست نشستند در جبهه فاسد مفسد و قوی کار می کنند. کارشان هم جواب میدهد!

هشدار رهبری

رهبری در دهه هفتاد یک نکته ای برای خواص گفتند. ایشان فرمودند که مواظب باشید خواص ما از بین نروند!

خواص ما عامی شده اند. وقتی خواص عامیانه فکر می کنند این مشکل پیش می آید که اقلیت فاسد مفسد جامعه را به سمت خودش می کشاند. عامیانه یعنی آغشته به جهل، آغشته به مادیات و دنیا و … خواص جاهل که سنجش ها رو از دست بدهند عملا آن موتور اصلی کشیدن جامعه را ندارند.

چرا جبهه باطل قوی تر عمل می کند؟

پرسش دیگری که معمولا طرح می شود این است که چرا اقلیت فاسد مفسد که به جبهه باطل خدمت می کند، بهتر می تواند جامعه را به سمت خود بکشاند و به این مسیر ادامه دهد.

در پاسخ باید گفت لازم به توجه است که جاذبه های مادی و جاذبه های دنیایی با بافت نفس عماره ما بیشتر گره خورده است. این انگیزه ها جذاب تر است. شیطان هم به این جریان کمک می کند. نفس اماره هم به آن کمک می کند. قدرت هم به همین جریان کمک می کند. حذف وجدان هم به آن کمک می کند… اما برای جبهه حق اینطور نیست! این طرف باید مبارزه هم بکنی. آن هم چندین مبارزه. پس کار جذب افراد سخت تر می شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید