چرا پاک نگه داشتن چشم پیش از ازدواج مهم است؟

0

ازدواج یک منظومه است

ازدواج یک نقطه نیست بلکه یک منظومه است. این به این معناست که تمام رفتارهای شما در ابعاد مختلف زندگی تان، روی ازدواج تان تاثیر خواهد داشت و ازدواج نیز روی تمام این ابعاد متقابلاً تاثیرگذار خواهد بود.

پاکی چشم تا پیش از ازدواج نیز یکی از رفتارهایی است که می تواند تاثیر چشم گیری روی ازدواج شما داشته باشد.

شما می توانید یک معامله با خدا بکنید که چشم تان را پاک نگه دارید. در نتیجهِ این عمل، یا همسر آینده شما تغییر خواهد کرد، یا در روان و قلب او دیدگاه و احساس متفاوتی نسبت به شما شکل می گیرد. آیا این پاداش ها ارزش ندارد تا نگاه تان را پاک نگه دارید؟!

ارتباط پاکی نگاه و موفقیت ازدواج

آیا می دانستید که خویشتن داری و پاک نگه داشتن نگاه تان پیش از ازدواج، می تواند لذت جنسی شما پس از ازدواج را تا ده برابر افزایش دهد؟

اگر تا پیش از ازدواج نگاه خودتان را کنترل نکنید، یک ماه پس از ازدواج می بینید که همسرتان با عکس هایی که قبل از این دیده اید متفاوت است؛ اینجاست که از او می خواهید برود و خودش را کوتاه، بلند، چاق، لاغر، سفید یا برنزه کند!

مشکلاتِ حاصل از نگاه ناپاک

امروز ما شاهد مشکلات زیادی از این قبیل هستیم. حتی در مواردی مراجعه کنندگانی داشته ایم که در یک خانواده مذهبی، آقا از خانمش خواسته که مثلا باشگاه برود و خودش را لاغر کند، یا رنگ پوستش را عوض کند و …

به نظر شما سلیقه این آقا از کجا آمده است؟ چرا ما که 34 سال پیش ازدواج کردیم تا امروز نمی دانستیم که چنین مدهایی وجود دارد؟! مشخص است که این بیماری ها که آرامش را از خانواده سلب می کند، حاصل داشتن نگاه ناپاک پیش یا پس از زدواج است.

آیا ازدواج مانع از گناه می شود؟

اگر کسی چشم خودش را ناپاک نگه دارد و بخواهد صرفاً با ازدواج خودش را پاک کند در اشتباه است! ازدواج می تواند کمک بکند که فوران موجود تنظیم شود به شرطی که شما نیز بخواهید نگاه و توجه خودتان را حفظ کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید