چگونه از زمان به بهترین شیوه استفاده کنیم؟

0

دقیقه ها چگونه تمام می شوند ؟!

با خود خلوت کنید، چشمان تان را ببندید. تصمیم بگیرید یک دقیقه وقت بگذرانید. بدون اینکه به ساعت نگاه کنید شروع یک دقیقه را احساس کنید و زمانی که حس کردید یک دقیقه تمام شد چشمان تان را باز کنید .

چند ثانیه گذشته؟ یک دقیقه برای شما چقدر بود؟

حالا برداشت های خودتان را بنویسید.

این یک تمرین کاربردی است که درک شما را نسبت به زمان تغییر می دهد. اما در کنار این لازم است بدانید چرا طرز برخورد ما با لحظه ها مهم است؟

طرز برخورد ما با زمان مهم است

سرنوشت آدم ها در لحظه ها مشخص می شود. برای شکل دادن به اراده، باید به زمان خوب شکل بدهیم.

شکل دادن به آینده، به نیروهای درونی و به زمان، همگی مانند شکل دادن به خمیر نانوایی است. مایه یکی است شکل و محصول آن متفاوت است.

قالب خود را بسازید

یک کیلو آهن را تصور کنید … از این مقدار شما می توانید هزاران میخ ریز تهیه کنید یا یک نعل اسب کوچک بسازید یا یک فنر ساعت یا ….

تمام این قالب ها همان یک کیلو آهن است. اما چگونه شکل دادن آن مهم است.

زمان، همان «سرمایه» خام ماست و اینکه ما با این سرمایه چه می کنیم «هنر» ماست. تقویت اراده یک نوع هنرمندی در برخورد با گذر زمان است. به دقیقه ها نزدیک شوید ، اجازه دهید دقیقه ها در زندگی تان جاری شوند.

سرمایه اولیه خدادادی شما

یک تفکر اشتباه که در جامعه رایج شده این است که هر وقت از جوانان خواسته می شود یک حرکت را رقم بزنند در فضای فرهنگی یا کسب و کاری و …، آنها می گویند که دوست دارند کاری را شروع کنند اما مشکل آنها این است که سرمایه اولیه ندارند!

در حالی که سرمایه اولیه برای یک شروع کار تنها پول نیست، بلکه زمان است! زمان سرمایه اولیه خدادادی همه انسان هاست. به عنوان مثال شما برای شروع یک کسب و کار می توانید تنها با زمان گذاشتن جهت مطالعه در مورد تخصص مورد نیاز آن کسب و کار، تخصص کسب کنید و سپس با آن تخصص در محلی مشغول به کار شوید تا تجربه و درآمد داشته باشید و در ادامه با فراهم شدن شرایط حرکت های بزرگ تر را رقم بزنید.

چه نتیجه ای گرفتید؟

پس از تماشای این ویدئو و مطالعه این مطلب، چه تصمیم جدیدی گرفتید؟ آنرا اینجا با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید