عادت هایی که شما را موفق می کنند

0

تمرین امروز:

امروز، یک لیست تهیه کنید از رفتارها، عادت ها و عوامل مثبتی که اگر در خودتان ایجاد کنید، به رشد و کمال شما کمک بسیاری می کند. چیزهایی که اگر به دست بیاورید، خیلی به شما در رسیدن به موفقیت در عرصه های مختلف کمک می کند و جای آنها در وجود شما خیلی خالی است!

شرح تمرین:

سلام. آیا تمرین 2 روز قبل را انجام داده اید؟

تمرین امروز، به علاوه تمرین دو روز قبل، سه تمرین مکمل هستند. حتما این سه تمرین ساده را انجام دهید و پاسخ های آنها را به خوبی به کار بگیرید.

در تمرین روز اول، شما سرمایه های وجودی تان را شناسایی می کردید و سعی می کردید از ناکارآمد بودن آنها جلوگیری کنید.

در تمرین روز دوم، شما رفتارهایی که شما را در آینده نابود می کند، شناسایی می کردید و با انجام اقداماتی جلوی اثر مخرب آنها را می گرفتید.

در تمرین امروز هم شما به بررسی این می پردازید که چه ویژگی های مثبتی را می توانید در خودتان ایجاد کنید تا با سرعت بسیار بیشتری در مسیر رشد حرکت کنید.

همین سه تمرین ساده، سه اصل مهم است که کمتر انسانی به آنها توجه می کند. انسان های بسیاری بدون توجه به سرمایه های اصلی شان، عمر می گذرانند. افراد بسیاری هرگز در پی شناسایی یا اصلاح عادت های غلط نابودکننده شان نمی روند.

و افراد بسیار کمی هم هستند که تمرین سوم را انجام دهند و در پی شناسایی بهترین ویژگی هایی که می توانند در خودشان ایجاد کنند باشند. اما کسانی که هر سه مورد را انجام می دهند، مسلما فردایی متفاوت با امروزشان خواهند داشت.

شما کدام ویژگی ها را باید در خودتان ایجاد کنید؟

پاسخ این سوال بستگی به خودتان دارد! کمی به گذشته تان دقت کنید و به این دو سوال پاسخ دهید:

  • موقعیت هایی را که از دست دادید، اگر کدام ویژگی مثبت را داشتید از دست نمیدادید؟
  • در کارهای گذشته تان، اگر کدام ویژگی مثبت را داشتید، نتایج بهتری می گرفتید؟

ممکن است این ویژگی مثبت برای شما توانمندی ارتباط موثر باشد یا … که کسب آن می تواند تغییرات بزرگی در نتایج کارهای شما ایجاد کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید