مهم ترین عامل در موفق نشدن چیست؟

0

ثروتی بنام تفکر

اگر فکر کردن را به نسل مان یاد بدهیم تمامی مشکلاتش حل می شود. مسئله هایی چون ازدواج، مسکن، اشتغال و … . اکثر این مسئله ها از حذف تفکر است که سرانجام ضرر می کنیم و باید خسارت بدهیم. در واقع علت وجود این مشکلات هم نبود تفکر است.

اصلا همین که ما متوجه نیستیم ریشه مشکلات در نبود تفکر درست است نشان دهنده این است که ما تفکر سیستمی نداریم! اگر تفکر سیستمی داشتیم متوجه میشدیم که ریشه همه این مشکلات جامعه در تفکر است.

برای این منظور، هزینه کنید، وقت بگذارید، کتاب بخرید، کلاس آموزشی بروید، گفتگو و مباحثه و مناظره زنده بگذارید و تلاش کنید تا این حس ادراک درست و کاربردی در شما شکل بگیرد .

 تفکر سیستمی عامل تفکر !

اکثر اوقات ما از سطحی ترین قسمت اثر شروع می کنیم یا از معمولی ترین معلول ها! به همین دلیل ضرر می کنیم و خسارت می دهیم . اگر تفکر ما سیستمی باشد ناخودآگاه می فهمیم که باید از تفکر شروع کنیم.

عقیده ها چگونه عمل می کنند ؟

باید ثروتی بنام تفکر در جامعه گسترش داده شود و این به قدرت، عزت نفس، همت و پشتکار شبانه روزی جوانان برمی گردد تا پای کار باشند.

اگر نه این حرف ها در حد شعار باقی می ماند. باید وارد میدان شد تا گفتن ها به عمل برسد. هرکس به عقیده خودش عمل کند دیگر اتهام شعار بودن، نمی زند.
به کسی که می گوید این حرف ها شعار است باید گفت: «شمایی که این حرف ها را می شنوید اگر به آن عمل کنید از حالت شعار خارج می شود، شما عمل نمی کنید که این حرف به شعار مبدل می شود!»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید