تفاوت ما با جوامع غرب چیست؟

0

چرا غرب قدرتمند تر از ما عمل کرده است؟

آنها با تفکر سیستمی کار خودشان را به خوبی انجام داده اند! این جوامع غربی توانسته اند نگاه خودشان را به خوبی منتشر کنند! همه جا، در تمام ابعاد زندگی انسان ها. شما نگاه کنید، آنها توانسته اند نگاهشان را در تغذیه، ورزش، ساختمان سازی و … وارد کنند.

هر کجا که می روید ردپای صهیونیست آنجا هست. در تولید نوشابه هست، در معماری و مسکن هست، در منش انسان ها هست، در اتوموبیلی که سوار می شوند هست و الی آخر.

هماهنگی در سیستم ها غربی

همه اجزای سازمان های آنها با نگاهشان هماهنگ است. به همین دلیل آنها توانستند نگاه خودشان را منتشر کنند و ما نتوانستیم. برای همین که آنها نظام دارند.

نظام اقتصادی غرب، سیستمش را با اهدافش هماهنگ کرده است اما ما هماهنگ نکردیم. آنها همه اجزایشان با یکدیگر هماهنگ است. به همین دلیل آنها می توانند به راحتی طی یک زمان شش، هفت ساله، جوان های ما را بگیرند. دلیل و اول مهم این اتفاق هم این است که آنها به یک کار دراز مدت ایمان دارند. و این تنها چیزی است که ما نداریم: ایمان به کار دراز مدت!

که اگر ما هم مانند آنها به کار دراز مدت ایمان داشتیم تاحالا کلی مدرسه و تشکیلات می ساختیم. که اینکار امروز خیلی سخت است.

شاید باورش برای شما سخت باشد که کشور انگلیس از الان برای بچه های شما که هنوز به دنیا نیامده اند برنامه مشخصی دارد!

نگاه غربی ها به مردم خودشان چیست؟

آنها به خوبی می فهمند که چگونه باید آنچه را که در دیگر کشور ها ترویج می دهند به نسبت آنچه در کشور خودشان ترویج می دهند تنظیم کنند. آنها میدانند که کدام غذاها را باید برای خودشان نگه دارند. اصلا افراد لایه اصلی صهیونیسم، خودشان، غذاهای سنتی ما را می خورند. آنها میدانند چه کار می کنند.

فرایند تشکیلاتی صهیونیست

آنها آدم میسازند. فرایند تشکیلاتی آنها خیلی قوی تر از ماست. همین داعش رو چجوری ساختند؟

فکر می کنید اگر شما با داعشی ها بحث عقیدتی بکنید، می توانید آنها را 10 دقیقه ای محکوم می کنید؟ خیر! یک داعشی را بیاورید اینجا تا ببینید چطور همه ما را متقاعد می کند!

آنها روی هر کسی سرمایه گذاری نمی کنند. بلکه خوب می فهمند که روی چه کسی باید چقدر کار کنند و روی هرکس چقدر سرمایه گذاری کنند. آنها نخبه ها را شناسایی می کنند و به عنوان لیدر پرورش می دهند. همین الان آنها طلبه ای را از پاکستان آورده اند در فلان روستای بلوچستان و به او منطقه را نشان می دهند و به او می گویند که 8 سال دیگر قرار است در این مکان تبلیغ کند! سالی یک بار هم دوباره به همین مکان می آورندش تا بوم شناخت منطقه را یاد بگیرد. به او آینده پژوهی هم می آموزند تا بفهمد که 8 سال دیگر شرایط اینجا چگونه است.

حتی فرای اینها… میدانید به این طلبه چه آموزش ها و امکاناتی میدهند؟ به او رفتارهای درست را می آموزند، تغذیه درست می دهند، سفر، تفریح و زنی که لازم دارد برایش محیا می کنند! آنها همه چیز را برنامه ریزی کرده اند. ما چکار کرده ایم؟

سخن آخر اینکه فقط باید آدم ساخته شود. همین!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید