در هدفگذاری اقتصادی مرتکب این اشتباه نشوید!

0

آیا شما هدفگذاری اقتصادی دارید؟

آیا شما برای اقتصاد خودتان و خانواده تان هدفگذاری کرده اید؟ امیدواریم که این کار را کرده باشید و جزو انسان های دارای برنامه و هدف باشید.

خوب هدف های اقتصادی شما چه چیزهایی هستند؟ لطفا این اهداف را برای لحظاتی با خودتان مرور کنید…

آیا اهداف اقتصادی شما به این صورت هستند که مثلا تا یک یا دو سال دیگر فلان مقدار پول، یا فلان خودرو یا خانه را داشته باشید؟

اگر اینچنین است یا اگر فکر می کنید هدفگذاری اقتصادی اینگونه است حتما تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید!

یک اشتباه رایج در هدفگذاری اقتصادی

این سبک هدفگذاری اقتصادی که ما فقط مشخص می کنیم تا چه زمانی میخواهیم به چه میزان از دارایی برسیم یک شیوه اشتباه در هدفگذاری اقتصادی است.

این یکی از اشتباهات رایج در کتاب های هدفگذاری است و ما افراد زیادی را می بینیم که به تبعیت از این کتاب ها با این شیوه هدفگذاری می کنند.

هدفگذاری اقتصادی صحیح چگونه است؟

هدف مالی شما و میزان پولی که مدنظرتان است در واقع محصول یکسری از ویژگی های درون خودتان است. هدفگذاری اقتصادی اصولی باید شامل یک برنامه جهت ایجاد این ویژگی ها در درون خودتان باشد.

شما باید هدفگذاری کنید که تا دو سال دیگر شکر در وجودتان جاری شده باشد پس باید شکرگذاری را تمرین کنید.

این شکرگذاری می تواند در شما یک وسعت وجودی ایجاد کند و شما به کمک این وسعت وجودی می توانید موهبت های الهی را جذب کنید و بهره مندی خودتان را افزایش دهید.

نتیجه گیری

با یک نگاه عمیق به اجزای تشکیل دهنده شرایط اقتصادی انسان متوجه می شویم که هدفگذاری اقتصادی یک نفر باید شامل برنامه ای جهت رشد این اجزا باشد.

به عنوان مثال وضعیت اقتصادی انسان زمانی بهبود پیدا می کند که او بتواند با آنچه که دارد کار کند و بتواند با توکل به خدا، به دارایی های خودش اعتماد کند.

انسانی در زمینه اقتصادی می تواند موفق عمل کند که بتواند تکیه خودش را به همه انسان ها ببرد؛ کسی که به دیگری تکیه می کند احتمال زیاد زمین می خورد!

شما هم می توانید یکی از ویژگی های درونی انسان که می تواند در بهبود شرایط اقتصادی او تاثیر دارد را زیر همین نوشته با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید