دشمن چگونه اقتصاد ما را نابود می کند؟

0

دشمن و تفکر سیستمی

در بررسی که درباره کتاب «پروتکل های دانشوران صهیون» انجام شد، می بینیم که دشمن برای تمامی موضوعات بصورت سیستمی عمل میکند. به عنوان مثال صهیونیست اقتصاد را از فرهنگ جدا نمی داند اما ما در جامعه خودمان جدا کرده ایم و این در حالیست که اقتصاد محصول تفکر است و خرج کردن خودش را نشان میدهد .

نمونه ای دیگر از کتاب معروف صهیون را بررسی می کنیم . وقتی دشمن می خواهد تفکر را در جامعه ای نابود کند سیستمی فکر میکند . یعنی برای قشر های مختلف شبکه طراحی میکند . سطح جامعه را یکی یکی می بیند . نابودی تفکر در دانش آموز ، محله ، خانم خانه دار ، هیئات مذهبی ، بسیج ، اساتید و …. را جداگانه مورد بررسی قرار می دهد .

تغییر ذائقه تفکر

تصور کنید بخواهیم تفکر را در یک دانش آموز نابود کنیم، چکار می کنیم؟

پاسخ : دانش آموز را به سمت لقمه آماده می آوریم! به عنوان مثال استفاده از کتاب های کمک آموزشی را فرهنگ سازی می کنیم و این خودِ طرح دشمن برای نابودی تفکر در سیستم آموزشی ماست. زمان قدیم کتاب های حل المسائل در مدارس ممنوع بود اما الان چطور ؟!

و از جمله مثال های دیگر می توان از افزایش جراحی بینی در سطح جامعه یاد کرد و یا افزایش ساخت مجموعه های آبی حتی در شهر زیارتی مشهد که نشان می دهد جامعه دچار هیجان زدگی شده و ذائقه تفکر او تغییر کرده است .

تفکر ، ابزار اصلی نابودی یا تعالی یک جامعه

تهاجم فرهنگی حاصل نابودی فکر است و جامعه را هیجان مدار میکند . شهید مطهری گرانقدر درباره تفکر می فرمایند : «جامعه ای که فکر کردن را از دست بدهد می شود آن را به هر بلایی مبتلا کرد»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید