چرا اقتدار قبل از ازدواج به دست می آید؟

0

معنای واقعی ازدواج گم شده است!

متاسفانه امروزه معنای واقعی ازدواج در جامعه ما فراموش شده است؛ امروز معنوی ترین نوع ازدواج، ازدواجی است که در آن دو پرستوی عاشق می خواهند به هم برسند!

در حالی که معنای واقعی ازدواج این است که جوان بخواهد اهلیت جدیدی پیدا کند، بخواهند متعهد بشود و اهلیت رشد پیدا بکند. ما موظف هستیم که گفتمان درست ازدواج را دوباره رواج بدهیم.

دانستن معنای درست ازدواج چه فایده ای دارد؟

جوانی که میداند معنای ازدواج، تعهد و رشد است، از درون اقتدار پیدا می کند. این اقتدار این اعتماد به نفس را به او می دهد تا با کسی که گزینه ازدواج او است به گونه ای صحبت کند که بتواند اعتماد او را به خودش جلب بکند. وقتی همسر شما بتواند به شما اعتماد بکند 50 درصد مشکلات شما در زندگی حل می شود.

اگر معنای واقعی ازدواج را ندانید چه می شود؟

پسری که به ازدواج نگاه تعهد و رشد ندارد، نمی تواند اعتماد طرف مقابل خودش را جلب کند چرا که او هیچ طرح و تحلیلی برای آینده زندگی خودش ندارد که ارائه بدهد.

در حالی که شما باید بتوانید همسرتان را تامین کنید؛ او باید احساس کند شما می توانید یک زندگی را عهده داری کنید تا آرامش پیدا بکند، شما باید طرح و برنامه دقیقی برای مدیریت زندگی تان داشته باشید.

در غیر اینصورت، شرایط شما مانند کسی است که می خواهد دوستش را در یک شهر به حرم ببرد اما می گوید که خیابان ها را بلد نیست و ممکن است گم شوند. در این شرایط دوست این فرد نمی تواند به او اعتماد بکند.

اقتدار به چه معناست؟

هرگاه پسر جوانی بتواند این روحیه را قبل از ازدواج در خودش ایجاد بکند، پس از عقد و ازدواج می تواند اقتدار مدیریت خانواده را داشته باشد.

متاسفانه بسیاری از افراد اقتدار در ازدواج و خانواده را با زورگویی و سر و صدا اشتباه گرفته اند!

داشتن اقتدار به این معناست که مرد بتواند در همسرش آرامش و اطمینان خاطر ایجاد بکند.

چطور پیش از ازدواج به اقتدار برسیم؟

جوان باید سعی کند تا پیش از ازدواج به این اقتدار و درایت دست پیدا کند. این اقتدار حاصل نوعی بلوغ است. هر کس بدون اقتدار وارد ازدواج شود، در یک قسمت زندگی اش با نشتی مواجه می شود. این نشت می تواند سریع یا دیر رخ دهد یا آشکار و پنهان باشد اما حتما رخ خواهد داد.

برای اینکه قبل از ازدواج به اقتدار لازم برسید، می توانید مجموعه نوشتارهای پیش نیازهای ازدواج موفق را در همین وب سایت مطالعه کنید و سعی کنید این پیش نیازها را در خودتان ایجاد کنید.

همچنین توصیه می کنیم قبل از ازدواج حسابی کار کنید و طعم کار را بچشید! شما باید مفهوم کار، بدهی، قسط، کم آوردن، سود و ضرر و … را بفهمید تا به اقتداری برسید که از شما یک مرد می سازد.

همسر آینده شما باید احساس کند که با یک مرد ازدواج کرده است نه یک پسر بچه! این اقتدار است که در خانواده آرامش ایجاد می کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید