چرا برای ثروتمند شدن باید پول خرج کنیم؟

0

بدون هیچ هزینه ای موفق شوید!

به نظر شما ما باید برای موفق شدن هزینه بکنیم یا نه؟

کسانی که به دنبال این هستند که بدون هیچ هزینه ای رشد بکنند و موفق شوند کاملاً در اشتباه هستند! اگر شما هم تا امروز چنین تفکری داشته اید بهتر است از امروز در رفتار خودتان تجدید نظر کنید.

اما ما چطور می توانیم برای رشد خودمان هزینه کنیم؟ در این نوشتار به این پرسش پاسخ می دهیم.

ثروتمند نشدید چون پول خرج نکردید

من تاکید می کنم که برای ثروتمند شدن باید پول خرج کنید، شاید این عبارت در ابتدا متناقض و پارادوکس به نظر برسد اما حقیقت همین است: «چون پول خرج نکردید ثروتمند نشدید!»

قناعت کنید

وقتی شما می خواهید برای رشد خودتان هزینه کنید مجبور می شوید قناعت کنید و در هزینه هایتان صرفه جویی کنید تا پولی برای آموزش دیدن و خریدن کتاب و … باقی بماند.

گاهی به خاطر پول نداشتن مجبور می شوید از کتابخانه های عمومی استفاده کنید، گاهی هم به خاطر اینکه پول کرایه تاکسی را ندارید مجبور می شوید نیم ساعت زودتر بیدار شوید و بخشی از مسیر را پیاده یا با اتوبوس بروید… هیچ اشکالی ندارد! اینها همه هزینه هایی هستند که شما برای موفق شدن می پردازید.

قلک آموزش

توصیه می کنم یک قلک برای هزینه های آموزش خودتان آماده کنید و بعضی وقت ها که هوس خوردن ها یا پوشیدن های مختلف به سرتان می زند، از آنها اجتناب کنید و پول آن را در این قلک بیاندازید تا صرف آموزش خودتان بکنید.

شما از هزینه ها بگویید

همیشه وقتی از هزینه کردن برای رشد صحبت می کنیم، عده ای از حاضرین به یاد برخی از دوستان و اقوام خودشان می افتند که در برهه ای از زمان سختی کشیده اند اما روی رشد خودشان کار کرده اند و امروز به عنوان افراد موفق خانواده شان شناخته می شوند.

در پایان این نوشته از شما دعوت می کنیم اگر چنین افرادی را در میان اقوام یا دوستان خودتان می شناسید، روایت آن ها را با ما زیر همین نوشته به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید