سحرخیزی چطور منجر به رشد اقتصادی شما می شود؟

0

نقش سحرخیزی در مدیریت اقتصادی

آیا شما از نقش مثبت سحرخیزی در بهبود شرایط اقتصادی خودتان خبر دارید؟

شاید در ابتدا اینطور به نظر برسد که این حرف ها شعار هستند و سحرخیزی به خودی خود نمی تواند نقش چندانی در افزایش درآمد یک نفر داشته باشد. اما لازم است بدانید که سحرخیزی یکی از مولفه های اساسی اقتصاد زندگی ماست.

در این نوشتار به گوشه ای از اهمیت سحرخیزی در بحث اقتصاد اشاره می کنیم.

سحرخیزی چطور بر اقتصاد زندگی شما تاثیر می گذارد؟

اگر جامعه ای به سمت سحرخیزی حرکت کند برکت را جذب می کند. یکی از اقدامات خوبی که می تواند در کشور ما رایج شود، برگزاری کمپین های سحرخیزی است.

توصیه می شود که سعی کنید بسیاری از کارهایتان را در بین الطلوعین انجام دهید.

بررسی ها نشان داده است که افرادی که در بین الطلوعین فکر می کنند، برنامه ریزی می کنند و کاری را انجام می دهند در طول روز نشاط بیشتری دارند.

شاید اوایل انجام این کار کمی خوابتان بگیرد اما وقتی سیستم بدن شما به بیداری در بین الطلوعین عادت کند، نشاط شما در طول روز به مراتب افزایش میابد.

عوامل پنهان موثر در میزان درآمد شما

برای اینکه نقش سحرخیزی در ارتقای اقتصاد خودتان را درک کنید، لازم است گوشه نگاهی به برخی عوامل موثر بر درآمدتان بیاندازید که شاید تا به امروز به آنها توجه نداشته اید.

گاهی اوقات افزایش درآمد شما در گرو یک ارتباط با یک فرد جدید است؛ گاهی نیز یک جمله یا یک ایده جدید می تواند وضع کسب و کار شما را تحول کند. درک درست از یک موقعیت نیز می تواند همین نقش را داشته باشد.

به این لیست می توان موارد بسیار دیگری را اضافه کرد. نکته مهم اینجاست که بسیاری از این ایده ها، درک ها و ارتباطات رزق حاصل از سحرخیزی هستند.

به همین دلیل است که بزرگان دینی ما همیشه بر اهمیت سحرخیزی تاکید داشته اند.

زمینه دستیابی به این عوامل در سحرخیزی نهفته است به همین دلیل توصیه می کنیم که سحرخیزی را به عنوان یک مدل اساسی بپذیرید.

از کجا شروع کنم؟

اگر شما اکنون تصمیم گرفته اید که سحرخیز شوید، توصیه می کنیم که با یک شیب ملایم شروع کنید. مثلا الان تصمیم بگیرید که در این هفته یک روز برای سحر بیدار شوید. برای هفته بعد دو روز، هفته بعد آن سه روز و رفته رفته آن را زیادتر کنید تا ذهن شما در مقابل تصمیمات جدیدی که گرفته اید مقاومت نکند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید