سند 2030 چیست؟ وظیفه آن چیست؟

0

داستان قرارداد 2030 چیست؟

قرارداد 2030، عنوانی پر جنجال است که همه افراد در ایران حداقل یک بار نام آن را شنیده اند. عده بسیاری هم یافت می شوند که به تحریک برخی رسانه ها با جدیت از آن دفاع می کنند. اما شمار افرادی که واقعا می دانند 2030 چیست بسیار محدود است!

روح قرداد 2030

روح قرداد 2030 کوچک کردن آدم است. این قرارداد هر فضایی که به معاد ربط داشته باشد را پاک می کند. این قرداد همین الان به صورت خاموش در ایران در حال انجام است. مثلا من خودم  دیدم که در کتاب دهم، کلمه شهید را از داخل یک شعری به راحتی حذف کردند. هیچکس هم متوجه این نمی شود چرا که شعر تغییر محسوسی نکرده فقط یک کلمه شهید در آن حذف شده است!

قرداد 2030 در روستاها چه می کند؟

به عنوان یک مثال دیگر از اجرائیات متفاوت قرارداد 2030 در ایران می توان اشاره کرد به انجام قرارداد 2030 در برخی روستاها. قرارداد 2030 رفته است داخل روستاها و روی طرح توسعه روستایی برای بانوان کار می کند. بگذارید به صورت خلاصه این قرارداد را برای شما تعریف کنم: آماده کردن جامعه برای تعریف مادی از انسان رو بهش میگن 2030!

تعریف 2030 از انسان

2030 می خواهد انسان از خودش تعریفی مادی و کالبدی داشته باشد و هر آنچه که به بیشتر از این می انجامد را حذفش کند. هر چیزی بیشتر از این باشد خشونت است. به عنوان مثال ایثار شهدایی امثال شهید فهمیده، خشونت و تربیت خشن است که بچه ها نباید یاد بگیرند.

شما چه می اندیشید

به نظر شما با توجه به اینکه قرارداد ناشناخته 2030 ریشه های جامعه انسانی را هدف گلوله های خود قرار داده است، ما به عنوان جامعه فرهنگی ایران، چه اقدامی در راستای مهار آن می توانیم انجام دهیم؟

نظر خودتان را زیر همین نوشته با سایرین به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید